Nu har vi tackat av Ylva och Bina – två mycket uppskattade pedagoger som under lång tid bidragit med undervisning och engagemang till såväl deltagare som verksamheten på NybyVision!

Ylva har varit volontär i 10 år! Hon har undervisat mammor med bebisar, haft bokcirklar och undervisning i svenska på olika nivåer. Bina är lärare i svenska och gick egentligen i pension under förra året men har sedan fortsatt som timlärare i kursen svenska på jobbet.

Nu säger vi STORT TACK och önskar er en riktigt härlig sommar!